mapa witryny

AKTUALNOŚCI

2021/2022

9 maja 2022r.

ZS Mosina Zmagania hotelarzy w XII „Dniu Hotelarza”
     Uczniowie klasy 3c technikum (technik hotelarstwa): Alicja Rapinczuk oraz Bartosz Wojciechowski uczestniczyli w Międzyszkolnym Konkursie Wiedzy Hotelarskiej z ZSPS w Poznaniu. To już czwarte podejście naszych uczniów w tych zmaganiach.       więcej  >>>

3 marca 2022r.

ZS Mosina Jak zapamiętamy Malagę, miejsce naszych zagranicznych praktyk?
     Nasz pobyt na zagranicznych praktykach w Maladze wkrótce dobiegnie końca, dlatego pojawiają się u nas refleksje na temat tego jak ją zapamiętamy. Miasto narodzin Pabla Picasso i Antonio Banderasa jest miejscem o bogatej historii o czym świadczy wspaniała architektura.       więcej  >>>

17 lutego 2022r.

ZS Mosina Nie samą pracą żyje człowiek ....,czyli czas wolny w Maladze.
      Mija drugi tydzień naszego pobytu w Maladze. Po pracy i lekcjach hiszpańskiego korzystamy z uroków Malagi. Zaraz po przyjeździe nasza opiekunka z biura Tribeka oprowadziła nas po mieście, zapoznała z najważniejszymi zabytkami, wśród których znalazły się ruiny starożytnego Teatru Rzymskiego.       więcej  >>>

14 lutego 2022r.

ZS Mosina Hotelarze w Maladze.
     Minął pierwszy tydzień pobytu w słonecznej i ciepłej Maladze. Pierwsze dniu stażu upłynęły nam na zapoznawaniu się z pracownikami biura Tribeka, okolicą i zakładami pracy. Oprócz tego kontynuujemy naukę języka hiszpańskiego. Praktyki zawodowe w zawodzie technik hotelarstwa realizujemy w Feel Hoteles Siente Turismo S.L.       więcej  >>>

7 lutego 2022r.

ZS Mosina Jesteśmy w Maladze
     Nasz wyjazd do Hiszpanii celem odbycia czterotygodniowych staży zawodowych w ramach projektu Erasmus+ „Kreatywni Technicy z Wodzicki w nowoczesnej Europie”. Do końca nie wiedzieliśmy czy polecimy, z niepokojem śledziliśmy informacje na temat sytuacji epidemiologicznej w Andaluzji.       więcej  >>>

4 lutego 2022r.

ZS Mosina Stypendium Prezesa Rady Ministrów
dla Oliwii Gozdziak

W piątek dyrektorzy Zespołu Szkół wręczyli pamiątkowy adres przyznający stypendium Prezesa Rady Ministrów - Oliwii Gozdziak z klasy 3a technikum w zawodzie technik hotelarstwa.       więcej  >>>

13 stycznia 2022r.

ZS Mosina Stypendium Prezesa Rady Ministrów
dla Oliwii Aleksandry Łukasik

Dzisiaj wręczyliśmy jedno z dwóch stypendiów Prezesa Rady Ministrów przyznanych naszym uczniom. Wyróżnienie otrzymała Oliwia Aleksandra Łukasik uczennica klasy IIIc technikum w zawodzie technik hotelarstwa.       więcej  >>>

21 grudnia 2021r.

ZS Mosina Przygotowania do wyjazdu - Malaga
     Uczniowie klas III technikum logistycznego i hotelarskiego, którzy zakwalifikowali się do udziału w projekcie „ Kreatywni Technicy z Wodziczki w nowoczesnej Europie”, rozpoczęli intensywne przygotowania do wyjazdu na praktyki zawodowe do Malagi w słonecznej Hiszpanii.       więcej  >>>

30 listopada 2021r.

ZS Mosina Technikum – kurs baristy
     W roku szkolnym 2020/21 uczniowie klas trzecich technikum w zawodach: technik hotelarstwa i technik logistyk mają okazję poszerzać swoje umiejętności w ramach organizowanego przez szkołę kursu baristy.       więcej  >>>

9 listopada 2021r.

ZS Mosina Stypendia Rady Powiatu, Nagrody Starosty Poznańskiego
     27 października, podczas prowadzonej w trybie on-line, XXXIV sesji Rady Powiatu w Poznaniu poinformowano o przyznanych Stypendiach Rady Powiatu w Poznaniu oraz Nagrodach Starosty Poznańskiego dla najzdolniejszych uczniów szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez powiat poznański.       więcej  >>>

8 listopada 2021r.

ZS Mosina W trosce o zdrowie - warsztaty
     Kolejne warsztaty z cyklu spotkań " W trosce o zdrowie - warsztaty profilaktyczno - edukacyjne dla młodzieży szkół ponadpodstawowych" prowadzonych przez Stowarzyszenie ZDROWI - MY. Tym razem w warsztatach uczestniczyli uczniowie klasy 1 b TH. Tematy, które zostały poruszone podczas spotkania wywołały dużo emocji.       więcej  >>>

28 października 2021r.

ZS Mosina Pamiętamy
     Ostatnie dni października, to czas przygotowania do uczczenia pamięci naszych zmarłych bliskich. Każdy z nas chce, by groby bliskich były uprzątnięte, przystrojone jesiennymi kwiatami i świerkowymi gałązkami. Liczne znicze są świadectwem pamięci i śladem pozostawionym przez tych, którzy przychodzą na chwilę zadumy.       więcej  >>>

14 października 2021r.

ZS Mosina Dzień Edukacji Narodowej
     Wszystkim nauczycielom i pracownikom niepedagogicznym składamy życzenia wszelkiej pomyślności w życiu osobistym i zawodowym, spełnienia najskrytszych marzeń i optymizmu.       więcej  >>>

2 października 2021r.

ZS Mosina Jesienny rajd szlakami WPN
     Słoneczne, ciepłe, sobotnie przedpołudnie spędziliśmy w Wielkopolskim Parku Narodowym. Byliśmy przy Studni Napoleona, obelisku poświęconym naszemu patronowi – prof. Adamowi Wodziczko. Przemierzając szlakami turystycznym poznawaliśmy się, ale przede wszystkim cieszyliśmy się otaczającą nas przyrodą.       więcej  >>>

23 września 2021r.

ZS Mosina IV TL/TH w starym dorzeczu Warty
     W czwartek wybraliśmy się na wycieczkę integracyjną. Mając w pamięci godziny spędzone przed komputerami w czasie pandemii, postawiliśmy na pieszą wędrówkę po łęgach rogalińskich, w starym dorzeczu Warty. Nad nami trzepot skrzydeł łabędzi i żurawi...       więcej  >>>

19 września 2021r.

ZS Mosina Integracja kl. Ib i IIb TH
     Czas ograniczeń minął, a my czekaliśmy z utęsknieniem na zaplanowaną w czerwcu wycieczkę. Wspólnie z uczniami klasy pierwszej technikum hotelarskiego wyruszyliśmy autokarem do Śremu. Naszym pierwszym przystankiem były kręgle.       więcej  >>>

17 września 2021r.

ZS Mosina Sprzątanie Świata
     Sprzątanie Świata to międzynarodowa kampania odbywająca się na całym świecie. Polega na zbiorowym sprzątaniu śmieci zalegających poza miejscami przeznaczonymi do ich składowania. Jej celem jest budowanie świadomości ekologicznej oraz inicjowanie działań na rzecz ochrony środowiska.       więcej  >>>

15 września 2021r.

ZS Mosina 3b TL i 3c TH: laserowy paintball i kręgle.
     Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami klasy 3b TL i 3c TH wraz z opiekunami wybrały się na laserowy paintball i kręgle, a po niesamowitym wysiłku fizycznym na obiad do restauracji Balbina w Śremie.       więcej  >>>

10 września 2021r.

ZS Mosina Z wizytą u Kizi, Leosia i innych mieszkańców poznańskiego ZOO
     Uczniowie klas I TL oraz III TH wybrali się na wycieczkę do poznańskiego Nowego ZOO. Wyjazd ten miał na celu integrację klasy I oraz reintegrację klasy III po nauczaniu zdalnym oraz zdobycie wiedzy na temat zwierząt zamieszkujących poznański ogród zoologiczny.       więcej  >>>

1 września 2021r.

ZS Mosina Inauguracja roku szkolnego 2021/2022
     O godz. 10.00 nowy rok szkolny rozpoczęli uczniowie klas II - IV wszystkich typów szkół w naszym Zespole Szkół. Następnie o godz. 17.00 powitaliśmy uczniów klas pierwszych.       więcej  >>>

Partnerzy

LAKE HOTEL w Dymaczewie

Szablewski Hotel w Dymaczewie

Zespół Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie

62-050 Mosina, ul. Topolowa 2, tel. 61-81-32-922, e-mail: zsmosina @powiat.poznan.pl