mapa witryny   



21 października 2015r.

Sprzedawanie jest sztuką

     Istnieją różne sposoby na zareklamowanie produktu i zwiększenie jego sprzedaży. Dzisiejszy sprzedawca musi być kreatywny w tej materii. Wieloma sukcesami związanymi z organizacją sprzedaży może pochwalić się, dobrze nam znana, sieć sklepów IKEA. Wiele rozwiązań przez nią wdrożonych przyczynia się do tego, że klienci chętniej wyposażają swoje mieszkania korzystając z propozycji salonów IKEA. Czy jedynym czynnikiem jest, w tym przypadku, cena?
     Między innymi na to pytanie szukali odpowiedzi przyszli sprzedawcy, kształcący się w naszej szkole, podczas wizyty w IKEA w Poznaniu 21 października.
     Przedmiotem wnikliwej analizy uczniów była organizacja procesu sprzedaży oraz zasady organizacji pracy w firmie. Próbowali znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące wpływu organizacji sprzedaży na cenę produktu oraz czynników, które warunkują jej wielkość.
     Cennym doświadczeniem dla młodzieży okazała się obserwacja sposobu obsługi klienta. W tym zakresie ich zadanie polegało na próbie oceny jakości obsługi klienta i jej uzasadnienie. W wyniku ich obserwacji została stworzona lista pozytywnych i negatywnych cech indywidualnych lub zachowań sprzedawcy, które mają wpływ na decyzje klientów.
     Celem tej formy zajęć było zapoznanie uczniów z warunkami dobrej komunikacji z klientem oraz z przykładami działań marketingowych warunkujących wielkość sprzedaży.



Mosina - Zespół Szkół - Liceum Ogólnokształcące, Technikum, Szkoła Zawodowa - Zapoznaj się z wydarzeniami w bieżącym roku szkolnym


Mosina, 21 października 2015r.





Zespół Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie

62-050 Mosina, ul. Topolowa 2, tel. 61-81-32-922, e-mail: zsmosina @powiat.poznan.pl

Witrynę redaguje: Paweł Zawieja