17 maja 2024r.

Wycieczka do Gdyni – 2b TH.

Wycieczka do Gdyni ostatnio była, więc Wam opowiem o atrakcjach zwiedzonych i o naszych przeżyciach. Budzik o 3-ciej każdy musiał ustawić, bo o 5-tej pociąg już czekał na peronie pierwszym. Podróż strasznie się dłużyła, ale z taką ekipą żadna osoba się nie nudziła. Pierwszą naszą stacją było muzeum na pozór nuda, ale szczerze w lepszym nigdy nie byłam. Oglądaliśmy dzieła sztuki czy eksponaty, ale i tak najlepszą tam zabawą było zrobienie własnej wystawy. Polecam przeczytać wierszyk, bo nasza grupka go napisała i jest wspaniały. Mowa tutaj o Muzeum Emigracji w Gdyni. Idąc dalej poszliśmy do Muzeum Marynarki Wojennej. Najlepszą tam atrakcją była winda. Poszliśmy też do Akwarium w Gdyni cytując Amelię ,,Najlepsza atrakcja to była dzisiaj”. Rybki, gwiazdy i rekiny i uwaga winda też tam była. A na sam koniec okręt nam został, weszliśmy nawet do środka. (Okręt ORP „Błyskawica”) Zdjęcie z panią Pajączek zrobiliśmy i rozstaliśmy się. Mieliśmy też czas dla siebie, więc kilka rzeczy zwiedziliśmy. Jadąc do Poznania każdy poszedł spać, bo zmęczenie dało o sobie znać. O 23 każdy był już w domu i cieszył się z tego powodu. Z całego serca dziękujemy Pani Pajączek i Pani Gołowacz, bo bez nich ta wycieczka by nie była taka dobra. Oby w przyszłości więcej ich było.
Zuzanna Reich – 2b TH

hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze hotelarze

Mosina - Zespół Szkół - Technikum, Branżowa Szkoła I Stopnia - Zapoznaj się z wydarzeniami w bieżącym roku szkolnym

Zespół Szkół im. Adama Wodziczki w Mosinie

62-050 Mosina, ul. Topolowa 2, tel. 61-81-32-922, e-mail: zsmosina @powiat.poznan.pl